Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

סקר מנדטים

מסקר מעריב עולה כי שני הגושים מגיעים ל-57 מנדטים. סקר מנדטים חושף.

יאיר לפיד בני גנץ Photojournalist Publications
יאיר לפיד בני גנץ Photojournalist Publications

גוש הקואליציה מתחזק ומשתווה לגוש נתניהו בנט מתרסק.

. סקר חדשות 12 קבע כי הליכוד נשארת חזקה עם 36 מנדטים יש עתיד עם 20 כחול לבן עם 9 כמו גם הציונות הדתית. הכל עוד יכול להשתנות אבל סקר פאנלס פוליטיקס בהנהלת מנחם לזר עבור מעריבסופהשבוע שמתפרסם כאן - נותן לבנימין נתניהו מועמד הליכוד לראשות הממשלה סיבה. 8 hours agoסקר חדשות 12. לפי תוצאות סקר שפורסם בחדשות 12 שעות לפני אישורו הסופי של חוק פיזור הכנסת ה-24 ולאחר הודעתו של נפתלי בנט כי לא יתמודד בבחירות הבאות הקואליציה הנוכחית הייתה מקבלת 56 מנדטים.

8 hours agoסקר מנדטים חדש קבע כי החיבור בין שר הביטחון ושר המשפטים אמנם זוכה למספר דו-ספרתי של מנדטים אך הם עדיין רחוקים מלהיאבק בליכוד ויש עתיד. סקר מנדטים דרמטי שערך עבור חדשות 12 מכון מדגם בראשות מנו גבע ובשיתוף iPanel מצביע על מגמת התחזקות לימין ולליכוד - אך נתניהו עדיין לא מגיע ל-61 המנדטים שיאפשרו לו להקים ממשלה. על פי סקר מנדטים של מעריב שהתפרסם הבוקר לראשונה חוצה נתניהו ומפלגות הגוש שלו את קו ה-61 מנדטים. לאחר פרישת סילמן והטלטלה בקואליציה.

בסקר מנדטים שפורסם הערב שני בכאן חדשות ונערך על ידי מכון קנטר בראשות דודי חסיד נשאלו לראשונה המצביעים לגבי האיחוד בין שר הביטחון בני גנץ ושר המשפטים גדעון והכרזתם על ריצה משותפת בבחירות. האיחוד בין גנץ לסער מגיע ל-13 מנדטים צירוף איזנקוט לא משנה את מפת הגושים. איזו מפלגה אינה עוברת את אחוז החסימה. 8 hours agoסקר חדש שפורסם הערב מעלה כי אף גוש לא מצליח להשיג את המספר 61 בכדי להרכיב ממשלה גדעון סער ובני גנץ זוכים ל-13 מנדטים ימינה של איילת שקד לא עוברת בארץ היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

הסיעה השנייה בגודלה לפי. על פי הסקר לו נערכו הבחירות היום מפלגת ימינה נעלמת פוליטי היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. מפלגתו של רהמ הנוכחי נחלשת ועומדת על 6 בלבד. סקר מנדטים חדש.

תמונת המנדטים והגושים העדכנית יור הקואליציה הודיעה הבוקר על פרישתה מהתפקיד והמשחק הפוליטי נפתח מחדש סקר מנדטים עדכני אינו מציג שינוי של ממש במפה הפוליטית כשרבות מהמפלגות. פער עצום בין נתניהו לסער בתמיכה בפריימריז. הליכוד נחלשת יש עתיד מתחזקת והציונות הדתית המפלגה השלישית בגודלה. הליכוד בראש וסמוטריץ בהישג מרשים.

סקר מנדטים של חדשות 13 והפרופסור קמיל פוקס פורסם הערב ג והציג תנודות במפת הגושים 49 ימים לבחירות ויומיים לסגירת הרשימות. 9 hours agoעל פי סקר מכון קנטאר. הרשימה המאוחדת של כחול לבן ותקווה חדשה זוכה ב-14 מנדטים כך לפי סקר כאן 11 שפורסם הערב שני. נתניהו מגיע ל-61 ימינה מתרסקת מתחת לאחוז החסימה.

בראשות שקד - לא עוברת את אחוז החסימה הצטרפות אפשרית של איזנקוט לסער וגנץ מעניקה לרשימה החדשה עוד שלושה מנדטים הסקר המלא מייד בחדשות הערב בכאן 11. בסקר מנדטים חדש נראה כי הרשימה המאוחדת של השרים הבכירים זוכה למספר מנדטים דו ספרתי אותו מקפיץ הרמטכל לשעבר לו. העבודה עם 6 מנדטים כאשר ישראל ביתנו והרשימה המשותפת עם 5 מנדטים כל אחת. כחול לבן פותחת פער על הליכוד.

פלאש90 סקר מנדטים נוסף מעניק לראש. 8 hours agoסקר חדשות 12 שערך מכון מדגם בראשות מנו גבע לאחר איחוד גנץ-סער מעלה כי הליכוד נחלש במנדט ל-34 מנדטים יש עתיד מתחזקת ל-23 המפלגה המאוחדת עם 13 מנדטים -. סקר שפורסם הערב שלישי בחדשות כאן 11 מראה כי אם הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום הליכוד היתה הסיעה הגדולה ביותר עם 35 מנדטים. יש עתיד זוכה ל-23 מנדטים כחול לבן התקווה החדשה זוכה ל-13 הציונות הדתית עם 10 מנדטים שס עם 8 יהדות התורה עם 7.

חדשות 13 פרסמו סקר מנדטים ממנו עולה כי הליכוד בראשות בנימין נתניהו זוכה ל-36 מנדטים ויש. לפי הסקר תמונת הגושים מתחילה להתבהר כאשר זו. ומה עלה בגורל ימינה. המפלגה של בנט לא נמחקת מרצ נעלמת ורעמ ותקווה חדשה נשרכות הרחק מאחור.

בנוסף נשאלו המצביעים על. סקר מנדטים חדש מותיר את ימינה ואיילת שקד מתחת לאחוז החסימה אך נתניהו מצליח להשיג 61 מנדטים. סקר מנדטים של חדשות 12 שפורסם הערב מצביע על כך שלו היו הבחירות נערכות היום היתה מפלגת הליכוד בראשות נתניהו מקבלת 34 מנדטים וממשיכה להוביל בפער גדול על פני המפלגות האחרות. מרצ נמחקת ולפיד מתחזק.

8 hours agoסקר מנדטים סער וגנץ מזנקים וימינה נמחקת. חדשות סרוגים 080722 0819 ט בתמוז תשפב. סקר חדש של עיתון מעריב ומכון פאנלס קובע- לא שווה כלום. סקר מנדטים חדש.

לקראת הבחירות הקרובות סקר מנדטים חדש מציג את מפת הגושים שעדיין לא משתנה. כמה שווה גדי אייזנקוט. ימינה בראשות שקד עם 5 מנדטים הליכוד מוביל עם 34. שס שומרת על כוחה עם 8 יהדות התורה עם 7.

זהו הסקר הראשון שמתפרסם מאז הכריזו אתמול ראשי המפלגות בני גנץ וגדעון סער על ריצה משותפת לכנסת. קרב משמעותי בתחתית.

Pin On My Publications
Pin On My Publications
משנה את התמונה אלקין
משנה את התמונה אלקין
סקר כחול לבן במספר שיא של מנדטים סרוגים Photojournalist
סקר כחול לבן במספר שיא של מנדטים סרוגים Photojournalist
כל רגע הקוקפיט של כחול לבן התכנס עלו מספר חלופות וכיווני פעולה Couple Photos Photojournalist Photo
כל רגע הקוקפיט של כחול לבן התכנס עלו מספר חלופות וכיווני פעולה Couple Photos Photojournalist Photo
סקר הליכוד פותח פער על כחול לבן אין הכרעה במפת הגושים Jdn חדשות Party Event Photojournalist Wrestling
סקר הליכוד פותח פער על כחול לבן אין הכרעה במפת הגושים Jdn חדשות Party Event Photojournalist Wrestling

Posting Komentar untuk "סקר מנדטים"